مطالب عاشقانه


مطالب ناب

عشق یعنی جسم وجانم مال تو

عشق یعنی پرسش ازاحوال تو

عشق یعنی ازخودم من خسته ام

عشق من به تودل بسته ام...


 

ازبس خوابت رادیده ام دیگر نمی گویم خوابم می آید می گویم یارم می آید وعده ی ما همان رویای همیشگی


 

خنده های تو آرزوهای من اند بخند تابرآورده شوند


 

نه تو بی من ونه من بی توهستم 

تو مال من ومن در قلب توهستم


 

فیزیک بعدترهاثابت می کند درروز های بارانی جای خالی آدم ها بزرگترمی شود...


 

عشق یعنی تکان خورده وسرپابشویم

زورکی هم که شده دردل هم جابشیم

آنقدرصبرکه شایدعلفی سبز شود

پای هم پیرشویم ومتوفی بشویم

 


 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در چهار شنبه 8 آذر 1391برچسب:,ساعت 15:16 توسط farzad| |


Power By: LoxBlog.Com